You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

40den CAT

Naudojimo sąlygos

Atnaujinta 06.09.2025

 

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios sąlygos taikomos interneto parduotuvėse 40den.eu ir catwork.ee (toliau – E-parduotuvė), kurias valdo Sirekar Hulgi OÜ (reg. kodas 10610490, PVM kodas EE100578490, adresas Liivalao 14, Tallinn 11216, Estija, el. paštas: online@sirekar.ee).
1.2. Sąlygos reglamentuoja teisnius santykius tarp asmens, kuris atlieka pirkimą (Klientas), ir E-parduotuvės savininko (Pardavėjas).
1.3. Be šių sąlygų, sandoriams taikomi Estijos Respublikos įstatymai.
1.4. Pardavėjas turi teisę keisti sąlygas, kainas ir prekių asortimentą. Pakeitimai skelbiami E-parduotuvėje. Sandoriui taikomos sąlygos, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

 

2. Kaina ir mokėjimas

2.1. Visos kainos nurodytos eurais ir įskaitant galiojantį Estijos PVM (24%).
2.2. Prie užsakymo sumos pridedamos pristatymo išlaidos pagal pasirinktą pristatymo būdą.
2.3. Klientas gali atsiskaityti:

2.4. Mokėjimus apdoroja Maksekeskus AS. Pardavėjas neturi prieigos prie Kliento banko ar kortelės duomenų.
2.5. Visi pirkimai apmokami 100 % avansu.

 

3. Užsakymo pateikimas

3.1. Užsakymas laikomas patvirtintu po mokėjimo gavimo.
3.2. Po apmokėjimo Kliento el. paštu išsiunčiamas užsakymo patvirtinimas.
3.3. Kai užsakymas sukomplektuotas ir perduotas kurjeriui, Klientas el. paštu gauna pranešimą apie užsakymo išsiuntimą.3.4. Jei Klientas negauna patvirtinimo ar pranešimo apie išsiuntimą, prašome kreiptis el. paštu online@sirekar.ee.

 

4. Pristatymas

4.1. Prekės pristatomos į Estiją, Latviją, Lietuvą ir Suomiją.
4.2. Pristatymą užtikrina Omniva, Itella SmartPOST ir Venipak.
4.3. Pristatymo įkainiai:

4.4. Nemokamas pristatymas:

4.5. Pastaba: Nemokamas pristatymas negalioja didžiųjų išpardavimų metu (Juodasis penktadienis, E-smaspäev, sezoniniai išpardavimai).
4.6. Užsakymai paprastai išsiunčiami tą pačią arba kitą darbo dieną. Estijoje pristatymas trunka 1–3 darbo dienas (akcijų metu iki 10 darbo dienų).

 

5. Atsisakymo teisė ir grąžinimas

5.1. Klientas turi teisę atsisakyti sutarties ir grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos gavimo.
5.2. Norėdamas pasinaudoti atsisakymo teise, Klientas turi išsiųsti pranešimą el. paštu online@sirekar.ee.
5.3. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, originalioje pakuotėje ir su visomis etiketėmis.
5.4. Higienos prekės (pvz., pėdkelnės, kojinės), kurių pakuotė atidaryta, negrąžinamos.
5.5. Grąžinimo išlaidas padengia Klientas, išskyrus atvejus, kai prekė yra brokuota ar išsiųsta neteisingai.
5.6. Pinigai grąžinami į Kliento sąskaitą per 14 dienų nuo pranešimo gavimo, bet ne anksčiau, nei prekė bus grąžinta Pardavėjui arba pateiktas siuntos įrodymas.

 

6. Pretenzijos ir garantija

6.1. Pardavėjas atsako už prekių neatitikimą sutarties sąlygoms, kuris paaiškėja per dvejus metus nuo prekių gavimo.
6.2. Pretenzijas reikia siųsti el. paštu online@sirekar.ee, nurodant užsakymo numerį, problemos aprašymą ir, jei įmanoma, nuotraukas.
6.3. Nustačius defektą, Klientas turi teisę reikalauti:

6.4. Pinigai grąžinami per 7 dienų nuo pretenzijos patvirtinimo.

 

7. Užsakymo atšaukimas Pardavėjo iniciatyva

7.1. Jei užsakytos prekės negalima pristatyti, Pardavėjas turi teisę atšaukti užsakymą visiškai arba iš dalies.
7.2. Apie tai Klientas informuojamas nedelsiant, o sumokėta suma grąžinama per 4 dienų.

 

8. Duomenų tvarkymas

8.1. Kliento asmens duomenys tvarkomi tik užsakymo įvykdymo tikslu ir laikantis įstatymų.
8.2. Duomenys neperduodami tretiesiems asmenims, išskyrus pristatymo ir mokėjimo partnerius.
8.3. Duomenų perdavimas tarp Kliento ir bankų yra užšifruotas.

 

9. Ginčų sprendimas

9.1. Ginčai sprendžiami pirmiausia derybų keliu. Pardavėjas į skundus atsako per 5 darbo dienas.
9.2. Nesusitarus Klientas turi teisę kreiptis:

9.3. Taikomi Estijos Respublikos įstatymai.